image Wordless Wednesday #7 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 9 January 2013

# Wordless Wednesday

Wordless Wednesday #7


Tukang kejut pagi-pagi.

Published with Blogger-droid v2.0.6

48 comments:

  1. paly pn buat byk jugak alarm, mane tau terlepas kalau buat satu..hoho

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. sheila pun pakai alarm! buat apa mesti nak kena diingatkan. kalau tak melepas ler jawabnya :)

    ReplyDelete
  3. hehe..banyaknya..saya buat repea, tak tahan tutup..hehe..

    ReplyDelete
  4. bagus ada tukang kejut yg setia hehe

    ReplyDelete
  5. heheee..sama macam dkna.. yang last tu wajib bangun :P

    ReplyDelete
  6. Taliff tak gunakan Jam. Tapi, akan sentiasa bangun sendiri pada masa yang hampir2 sama setiap hari.

    Tips nya?

    1) Setkan minda untuk bangun pada masa yang diinginkan sebelum tidur.
    2) Untuk 1-2 minggu, gunakan jam untuk membiaskan diri
    3) Terus bangun apabila terdengar jam berdering
    4) Pastikan tirai jendela ada ruang untuk cahaya masuk - menandakan pagi
    5) Praktik selalu.

    Insya-allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh bagusnya taliff... nanti mia nak juga cuba buatlah...

      Delete
  7. assalamualaikum mia...bagus ada yg kejutkn pagi2 ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... kalau takde yang kejut, memang tak bangun la... hehehe

      Delete
  8. kadang2 alarm pon tak leh harap gak haha..

    ReplyDelete
  9. zaman sekarang dah mudah cuma guna handphone jadi alarm. Kalau zaman dulu2 90an guna jam loncing yang berdering kuat tuh. Itu pun selalu rosak sebab asyik kena campak aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun... kalau handphone tentu tak kena campak... heheh

      Delete
  10. samalah kita kak.. kalau x de ni.. alamatnya memang tak bangun..

    ReplyDelete
  11. hahahaha saya pun sama macam ni... banyak backup hehehe

    http://seek4stuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Baby pun ber alarm. Tp xde la byk. Hehe.. Lately ni salu terlewat bgun. Nmpknya kena buat cm kak mia jgk la..

    ReplyDelete
  13. shida tiga sesi jer hahaa..adoii..tnpa dorg xbgun rsanya..

    ReplyDelete
  14. Ty 2 je sebab kakak n mummy Ty loceng ke 3 ty. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh backup loceng original tu... heheh memang akan bangun..

      Delete
  15. same la.. cik en akan set banyak2... tkut x terbangun.. bangun terkejut2 ti sakit kpala

    ReplyDelete
  16. alarm untuk kejut bangun...
    kalau tak ada alarm memang tak terkejutlah... hihi

    ReplyDelete
  17. Okje pun sama Mia...sejak anak yg kecik tu sekolah belah pagi....okje kena bangun 5:45....hu..hu..

    ReplyDelete