image Wordless Wednesday #9 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 30 January 2013

52 comments:

  1. dulu masa anak2 4 tahun ajar pegang tangan juga

    ReplyDelete
  2. Salam manis buat Sweet Mia..

    Amboi...comeinya anak Mia ni, dah belajar menulis ya, eloklah camtu Mia, budak-budak usia sebegini kalau kita ajar dan biasakan dirinya ibarat ukir atas batu, mudah dan akan sentiasa ingat...dulu anak kak Ummi ajar sewaktu umur 4 tahun juga, dengan berkat sabar, masa tu dia sudahpun pandai mengeja dan membaca...alhamdulillah, now dia pulak yang mengajar maknya..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam ya ummikami....

      tu la kan... sekejap betul masa berlalu. dah musim belajar menulis pula sekarang ni untuk sofea..

      Delete
  3. sofea sebaya anak buah iman la..tapi dia xg skol ag.ibunya berat nk antar blja cz xd kwn kang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... sofea pun mula2 macam tu. tapi sekarang dah ada ramai kawan baiknya...

      Delete
  4. ok lah 4 tahun dah hantar sekolah
    anak sop 5 tahun br gi sekolah/tadika.. huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok tu sop... ni sebab sofea nak sangat sekolah cepat... mia ikutkan aje...

      Delete
  5. As salam kak mia..sofea chomels..selamat menulis sofea.. :)

    ReplyDelete
  6. Hehehe.. anak saya yang ke 3 baru kesekolah tahun ni, dan masih kekok pegang pensil. :)

    ReplyDelete
  7. Semoga sofea cepat pandai belajar...AMIN

    ReplyDelete
  8. best jadi budka kecik...hehee...
    selamat hari rabu akk..:D

    ReplyDelete
  9. Wah, Sofea dah belajar menulis ye! Moga sepat pandai ye Sofea..

    ReplyDelete
  10. baguslah dari kecik dah bersemangat macam ni

    ReplyDelete
  11. Dah sekolah ye..belajar sampai jadi budak pandai ye

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...rajin sofea ke sekolah yer moga jadi anak yg berjaya nanti...:)

    ReplyDelete
  13. wah jelas kegigihan sofea dalam gambar ni...hehe selamat belajar ye dik....

    ReplyDelete
  14. ececece.. kiutlah dik.. rajin belajar ye .. nnt cepat pandai mcm mama ;D

    ReplyDelete
  15. ank sdara sy yg umo 4 tahun pun skrg suka pegi kelas malam.. mungkin sbb bole blajar benda baru & jumpa ramai kawan baru ^^

    ReplyDelete
  16. amboih comelnya sofea, siap kusyuk lagi tu, hehe semoga dia menjadi insan yang berjaya di hari kelak nanti

    ReplyDelete
  17. tulis apa tu...nie mesti nak eja nama.......kan?

    ReplyDelete
  18. bagus sebenarnya hantar anak2 awal kesekolah sebab minda dorg cepat terima apa yg diajar..4tahun tu elok sgt dah kak mia :)
    moga sofea cepat belajar dan berjaya nnt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah shida.... sekarang dah tak sama macam dulu. terima kasih ya shida..

      Delete