image Lagi 3 Hari Giveaway Mialiana.com Akan Tamat - Mia Liana

Monday, 7 January 2013

# Segmen Giveaway

Lagi 3 Hari Giveaway Mialiana.com Akan Tamat


Lagi 3 Hari Giveaway Mialiana.com Akan Tamat

Wahhh.. cepat betul masa berlalu. Giveaway Mialiana.com akan tamat lagi 3 hari.  Giveaway Mia yang pertama. Baru ada 21 penyertaan. Yang mana tidak sempat nak join, tidak mengapa.

Kepada yang telah join Mia ucapkan ribuan terima kasih, dan semoga berjaya mendapat Pendrive Sony 4GB nanti.

Kepada sesiapa yang tidak sibuk dan ada masa, jomlah join Giveaway Mia ini ya... Sila klik SINI.

p/s : hari terakhir penyertaan ialah pada hari Khamis, 10 Januari 2012.

42 comments:

  1. paly dah bookmark dah giveaway ni, cume tak kluar lagi idea kreatif ape yg kak mia suh buat tu :)

    ReplyDelete
  2. sedaya upaya cuba join.
    masih mencari idea yang belum muncul.
    #keraotakuntuk berfikir

    ReplyDelete
  3. Insyaallah akak nak join juga Mia.
    Idea tak timbul2 lagi ni.

    ReplyDelete
  4. huhu..sape la yg bakal dpt pendrive tu kan :)

    ReplyDelete
  5. Ada peluang tak saya dapat pendrive sony tuh...

    ReplyDelete
  6. Akak bw ni pun guna tab.. x sempat nak buka nb,, semoga success.. seronok tenyok ramai yg join segmen,..

    ReplyDelete
  7. kepada semua yg join, gud luck k. Husna x dapat join sebab busy dgn final projek. entri pun jarang b'update. isk isk :'(

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak mia, sheila nak join. insyallah sempatlah rasanya ni :)

    ReplyDelete
  9. nak join tapi tak join join lagi ni..hehe..idea2.

    ReplyDelete
  10. hope kak mia xtamat awal shida nk join...

    ReplyDelete
  11. sy la tu yang tak sempat nak join... huhuhu...

    ReplyDelete