image Swiss Slim Aromatheraphy Gel Soap | Sabun Kuruskan Badan - Mia Liana

Wednesday, 23 January 2013

# Advertorial

Swiss Slim Aromatheraphy Gel Soap | Sabun Kuruskan Badan



Berita baik untuk kaum wanita yang sentiasa mementingkan ketrampilan diri, bentuk badan yang langsing dan  yang benar-benar prihatin tentang kecantikan diri.

Memperkenalkan Swiss Slim Aromatheraphy Gel Soap atau dalam bahasa mudahnya Sabun Kurus. Ianya adalah yang pertama di Malaysia. Ia mempunyai banyak fungsi-fungsi yang menarik yang mampu untuk membuatkan anda tersenyum puas dengan produk ini.

Ia mempunyai campuran minyak essence atau minyak aromatheraphy yang mana mampu untuk membuatkan anda berasa sangat tenang dan mampu untuk menghilangkan stress anda. Sangat sesuai digunakan di spa-spa atau pusat kecantikan.

"Dengan penggunaan Swiss Slim Aromatheraphy Gel Soap secara konsisten, anda mampu mengurangkan berat anda 1-2kg dalam seminggu."

"Kesannya juga serta merta. Selepas anda menggunakan sabun ini,anda akan pasti terasa badan ringan dan rasa mcm baru keluar spa.Wahhhh.."


Kebaikan / Kelebihan / Keistimewaan
  1. Memecahkan lemak-lemak degil di kawasan yang bermasalah
  2. Membantu untuk mengurangkan berat badan anda
  3. Membuatkan badan anda terasa ringan
  4. Melembutkan kulit badan anda
  5. Menghilangkan selulit-selulit dan kesan-kesan strechmark anda
  6. Membantu menghilangkan stress
  7. Membantu memberi keselesaan dan ketenangan pada badan anda
  8. Membantu untuk melancarkan peredaran darah 

Harga Pasaran : RM49.90

Cara Penggunaan
  1. Gunakan semasa anda mandi. Tuangkan sabun tersebut dicampur dengan sedikit air sehingga mengeluarkan buih-buih wangi.
  2. Kemudian sapu secara lembut pada kawasan-kawasan yang bermasalah atau kawasan yang anda nak pecahkan lemak seperti di perut, peha, lengan dan lain-lain lagi
  3. Biarkan ia meresap dalam 2-3 minit. Kemudian bilas dengan air
  4. Untuk kesan yang berkesan, sila guna 3 kali sehari.
  5. Boleh lihat hasil nya dalam masa yang singkat. Anda pasti berpuas hati.


Testimonial - Cik Adibah mengambil masa selama 40 hari untuk langsing dan memiliki bentuk badan yang menarik. Katanya dia memfokuskan penggunaan The Slim Swiss di bahagian lemak-lemak degil seperti perut, peha dan lengan juga dengan penggunaan yang disiplin iaitu 3x sehari.

"Jangan lepaskan peluang untuk memiliki bentuk badan yang menarik dan bebas dari lemak-lemak yang kadangkala membuatkan anda merasa rendah diri."

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, sila klik SINI.

Peluang terhad. Kepada sesiapa yang berminat hendak jadi stokis, sila emelkan segera ke murahsaje@yahoo.com



Emel :
murahsaje@yahoo.com


entri sticky post ini dimasukkan pada jam 12.01 pagi 21 Januari 2013.

35 comments:

  1. Wah !!! Sungguh mudah untuk membuang babat-babat di perut nie, cuma perlu mandi dan menggunakan sabun ini sahaja...emmm saya mesti cuba..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. memang menarik ni shida... kalau berkenan nanti order la ya...

      Delete
  3. Pernah dengar produk ini, tapi belum pernah cuba.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...mcm menarik jer ni...;)

    ReplyDelete
  5. Bestnya...pakai sabun pun leh kurus..sy dh cuba,xsangka lak bkesan sgt!sy dh order 2 utk stok sbulan,senang

    ReplyDelete
  6. Pkai sabun jerr....macam mcm kan teknologi sekarang....

    ReplyDelete
  7. menarik :)
    macam-macam cara untuk kuruskan badan.
    memang nampak perubahannya :)

    ReplyDelete
  8. akak.baca ni
    http://diyasesame.blogspot.com/2013/01/hadiah-giveaway-mialiana-dah-sampai.html

    ReplyDelete
  9. Wah, macam best je..
    Bagi yang nak kuruskan badan tu, anda ada satu lagi pilihan. Selamat mencuba..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak salmi... tu lah kan? satu kelainan pula...

      Delete
  10. hoho..boleh kurus ke pakai sabun ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak gayanya memang memang boleh kurus. cuma kena rajin skit..

      Delete