image Nestle Mat Kool Choc Vanilla Ice Cream - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 6 January 2013

# Family Matters

Nestle Mat Kool Choc Vanilla Ice Cream

Nestle Mat Kool Choc Vanilla Ice Cream


Sememangya kami sekeluarga penggemar aiskrim tegar. Kalau beli yang kecil memang rasa tak puas. Jadi beli yang besar. Boleh makan banyak kali. 

Ice cream Nestle pilihan hati. Bekasnya pun besar. Sekali makan dah hampir separuh untuk kami bertiga. Sofea lagilah kalau makan tak nak berhenti. Lebih-lebih lagi kalau makan sambil tengok televisyen, boleh habis satu bekas ini dibuatnya..

Macam-macam perisa yang kami suka makan, tapi paling best perasa chocolate dan choc vanilla.... layansss...





p/s: tapi tidak boleh selalu..... huhuhuh..

64 comments:

  1. kool sgt kak mia...smpai terangkat kening mcm kak ziana

    ReplyDelete
  2. Best mkn skrim sambil lepak2..kelip2 mata je. ..daa...licin...

    ReplyDelete
  3. comel jer biler masukkan dalam cawan tuh..dah lame x mkn aiskrim...kalau kt umah boleh beli simpan dalm peti ais tp kt umah sewa xde peti ais pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ciannya.. kalau beli terus kena makanlah ya luqman..

      Delete
  4. Sedap... Ros suka yang coklat semua...

    ReplyDelete
  5. DEQ MKN DGN ROTI GARDENIA KAKMIA .. BESHHHH

    ReplyDelete
  6. sekali sekala teringin juga nak makan eskrim camni..tapi yg dalam kon..leh krup3!hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mia mana2 pun boleh... janji masuk perut. hehe

      Delete
  7. sedapnya.. saya pun pantang nampak aiskrim. mesti beli. haha..

    ReplyDelete
  8. Nak juga...

    Saya pon penggemar ais krim, suka beli bekas besar dan makan dgn roti. Kena ada roti kalau ais krim saja2 kang x cukup, habis semua..

    Ape azam 2013, ada jidah ekonomi?: Jom Buat Bisnes Online

    ReplyDelete
  9. nyam..nyam..suka kalau perisa coklat..seorang pun boleh habis..(tamaknya hehehe)

    ReplyDelete
  10. sy suka vanilla. . :) sedap. .hehehe. . :D apatah lagi jenis mint. .satu bekas pun blh habis utk sy sorg. . :D

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...wah sedapnya aiskrim tu...:)

    p/s mia tinggalkan tarikh lahir kat ruang komen mama yer nanti mama masukkn dlm list tu...

    ReplyDelete
  12. masyaAllah lama dah tak makan..makan dengan roti pun mengasyikkan..alih-alih habis..mmg sedap la..

    ReplyDelete
  13. Amboi, sedapnya Mia! Akak ni jarang makan aiskrim tapi sekali makan memang terus lupa diri..

    ReplyDelete
  14. Sedapnya kak mia.. Weekend2 ni mkn eskem mmg sdp :)

    ReplyDelete
  15. wow terluir rasenya, panas2 nie memang sesuai makan ice cream....nyum nyum

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/bukan-setakat-senggugut-teruk-hilang.html

    ReplyDelete
  16. Ambooihh terbaca entri ni, terliur,termeleleh semuanya cukup lah,kihkih

    ReplyDelete
  17. http://www.aimisyahirah.com/2013/01/segment-pencarian-bloglist-owhsem.html Ada tag kamu...=)

    ReplyDelete
  18. Fuh... Ptg2 sedap ni kalau pekena eskem nih...

    ReplyDelete
  19. mat kool mat kool kawanku...mmg sedap ni....

    ReplyDelete
  20. Yum..yum...seminggu sekali bolehlah pekena Aiskrim ini, takut pulak terlebih makan jadi masaalah kesihatan pulak. Apa pun utamakan kesihatan.

    ReplyDelete
  21. Dah lama tak beli ais krim macam ni...sebab kalau beli Mia kadang tu sampai berbulan tak habis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkkkk nasib rumah jauh. kalau dekat mia leh tolong habiskan..

      Delete
  22. kalau dulu gigi x senstve cam skg mmg shida suka juga mkn aiskrim ni skg ni...xde dah huuhu..

    ReplyDelete
  23. Pergh ! Sedapnya ais krim. Dah lama tak makan air krim. Hmm.

    ReplyDelete