image Dapat Cenderahati Daripada Blogger Shida - Mia Liana

Thursday, 3 January 2013

# Community

Dapat Cenderahati Daripada Blogger Shida

Dapat Cenderahati Daripada Blogger Shida

Semalam, bila Mia tengok peti surat, ada pula surat untuk Mia. Hmmm.. peliknya sebab Mia tidak menyangka akan dapat surat daripada blogger. Bila dibuka rupanya, datang daripada Shida.

Terus tersenyum sebab dapat mini kalendar tahun 2013 dan juga cenderahati untuk Sofea, klip rambut minie mouse. 



Sukanya Mia... Terima kasih banyak-banyak ya Shida... Love you... Terima kasih sekali lagi sebab sudi menghargai persahabatan di alam maya ini.

p/s: minta maaf tidak sempat nak join Giveaway Shida tempohari.....

34 comments:

  1. bestnyer... rasa seronok kan bila dpt hadiah...

    ReplyDelete
  2. Mia dah dapat ye.. bestnya.
    Comel klip rambut tu.

    ReplyDelete
  3. hehe kita pun dah dapat ,kihkih .Kak mia punya takde plastic eaa kat luar ?! D:

    ReplyDelete
  4. Seronok bila dapat sesuatu dpd merekakan Mia

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...seronoknya sofea dpt klip rambut yg cute tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang suka dia. asyik pakai je..

      Delete
  6. sama kak mia :)
    xde pe yg special nk beri sbgai tnda pkenalan dan psahabatn dalam alam maya ni :)

    ReplyDelete