DON’T LOSE IT ALL. TIME TO GET DATA. (Phase 2 - Teaser)


DON’T LOSE IT ALL. TIME TO GET DATA. (Phase 2 - Teaser)

Sambungan dari kisah sebelum ini, Don't Lose It All. Time To Get Data di mana Amy telah pun terputus hubungan dengan Nick dan menjalinkan hubungan intim dengan Joe. Di dalam percintaan, komunikasi amat penting supaya dalam kekalkan perhubungan sama ada jarak jauh mahupun dekat. 

Amy telah mengalami kekecewaan yang amat teruk. Nick tiba-tiba hilang. Amy tidak dapat menghubungi Nick. Inilah implikasi perhubungan jarak jauh yang penuh dengan dugaan. Semua orang tahu akan ini. Walaubagaimanapun, sekarang ini kita sudah ada perkhidmatan pelan data sama ada boleh berhubung secara panggilan video, media sosial dan email. 

Kini Nick tiada lagi. Hilang tanpa khabar berita. Adakah Amy dapat meneruskan kehidupannya? Adakah Amy kini dengan Joe? Cincin siapakah itu?

Video Trailer Don't Lose It All - Episode 2 Trailer


"Oh tidak? Adakah Nick sudah kembali? Lalu melamar Amy? Ataupun adakah Joe yang melamar Amy? Adakah anda teruja untuk mengetahui kisah cinta 3 segi ini. Tidak sabar rasanya ingin tahu kisah selanjutnya, bukan? Semuanya ada di http://bit.ly/dontLoseItAll dan nantikan kisah ini seterusnya pada 18 Januari 2013. #DontLoseItAll @xpaxsays"

Twitter Tags : #DontLoseItAll , @xpaxsays


Kongsikan pandangan atau pendapat anda tentang ini di 


Perkongsian Daripada Mia

Sememangnya pelan data amat penting bagi Mia sekarang ini. Aplikasi yang sering Mia gunakan secara mobile ialah Facebook, Twitter, Blog, WeChat, Skype dan Instagram. Pada mulanya Mia telah melanggan pelan data untuk mobile 250MB. Belum pun cukup sebulan dah habis digunanya. Terpaksa menambah kuota lagi. Ini agak menyukarkan Mia untuk berhubung dengan rakan-rakan blogger yang lain dan juga jika bekerja di luar kawasan tidak dapat Skype dengan Suami Mia dan Sofea.

Bagi mengatasi masalah ini, Mia terus melanggan pelan data yang lebih besar iaitu 3GB. Alhamdulillah, sangat berbaloi dan mencukupi keperluan Mia.

 Pelan data 3GB

Melihat prestasi belajar Sofea di Tadika Ilham Sarjana melalui Facebook

Langkah seterusnya? 
Kini pelan data adalah keperluan untuk kita semua berhubung. Hanya perlu dail *128# untuk melanggani mana-mana pakej pilihan. Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.xpax.com.my/c1.php

p/s : entri sticky post ini dimasukkan pada 6.40 pagi 14 Januari 2013

Post a Comment

30 Comments

  1. Malam nnt nak tgk trailer ni..skang kt ofis..kena buat keje dulu..thanks for share

    ReplyDelete
  2. saya menten data plan celcom dari dulu..

    ReplyDelete
  3. hehe..kena tengok part 1 baru boleh faham.

    ReplyDelete
  4. xsabar nk tgk kesinambungan dia...rietta pkai pakej 4G sebulan...RM 68

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia pun tak sabar juga rietta... bagusnya 4GB tu...

      Delete
  5. miza suka iklan ni :)
    tak sabar tunggu sambungannya :)

    ReplyDelete
  6. hahhaa cinta tiga segi ? Nick dah berubah hati lahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah2 nick pun dah ada pompuan lain kat sana... heheheh

      Delete
  7. mula2 x faham iklan ni.hehhe..bengap sekejap

    ReplyDelete