Sofea Di Tadika

Sofea Di Tadika

Aktiviti Sofea di tadika sentiasa di update oleh cikgunya di facebook. Dapat jugalah tengok keadaan Sofea di tadika apabila cikgunya tagged gambar-gambar Sofea pada Mia. Terhibur juga tengok pelbagai aksi Sofea.

Sekarang Sofea dah pandai mengenal huruf dan dah boleh bunyikan suku kata. Doa dan surah yang Sofea dah hafal ialah doa makan, doa tidur, surah al-fatihah dan surah al-ikhlas. Syukur, dah banyak yang Sofea belajar.

Sayangnya kat Sofea... Belajar rajin-rajin ya...






Sumber gambar : Tadika Ilham Sarjana

pandai berdikari sendiri di tadika...

Post a Comment

49 Comments

  1. Chomell laa sofea macam kak mia jgk.. :D
    Semoga sofea menjadi anak yg solehah eyh...

    ReplyDelete
  2. teringat pulak kat anak saudara yg jauh nun di sana..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...comel nyer die...;)

    ReplyDelete
  4. comellah anak kak mia...baruk sorang je kah kak...comel betol tengok dia ni :)

    ReplyDelete
  5. alo~ lo~ lo~ tomei2nya si sofea nie~ hoho

    ReplyDelete
  6. zaman millenium nie seharusnya aktiviti anak-anak kita diupdate di laman sosial...baru ler parent tahu apa yang terjadi di sekolah.....
    http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/03/10-briged-para.html

    ReplyDelete
  7. belajar rajin2 ya sofea....
    moga membesar jadi anak yang solehah. amin.

    ReplyDelete
  8. wah terbaik cikgunya...siap update kat FB...apa2 pun belajar rajin2 ye sofea...jgn nakal2...

    ReplyDelete
  9. wahh comel..semoga jd ank yg bijak dan solehah..

    ReplyDelete
  10. sofea belajar rajin-rajin. hehe..

    ReplyDelete
  11. gud luck ye sofia...seiras ibu nye kan...

    ReplyDelete
  12. eloklah cikgunya selalu update kat fb....kurang sikit risau...

    ReplyDelete
  13. Comel sangat2 lah Sofea..Wah..sekarang memang mudah, semuanya di hujung jari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq aini... seakrang memang mudah sangat.. asalkan boleh online..

      Delete
  14. Seronok tengok peningkatan anak yeh Mia...untung sekarang ni macam macam kemudahan ada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah hainom... setiap hari ada saja aktiviti sofea di sekolah...

      Delete
  15. Alololo, cumeynya sofea. belajar molek-molek ye sofea. cepat2 besar nanti boleh berbakti dgn org mak ayah pulak..

    ReplyDelete
  16. memg selalu cikgu update pasl ank murid ke..bgusnyer..=)

    ReplyDelete