Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com


Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com

Pada 7.00 pagi 14 Mac 2013 sehingga 11.59 malam 16 Mac 2013, Mia telah pun mengadakan soal selidik perasaan pengunjung di dalam entri SINI. Alhamdulillah, seramai 78 orang blogger telah pun menjawab dan berkongsi perasaan mereka.

Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, boleh pilih jawapan lebih daripada satu dan tiada jawapan yang salah semasa menjawab soal selidik ini. Hanya ada satu soalan sahaja iaitu : 

Apakah Perasaan Anda Apabila Datang Ke Blog Ini?
1. Suka
2. Benci
3. Ceria
4. Sedih
5. Jeles
6. Seronok
7. Menyampah
8. Moody
9. Teruja
10. Tiada perasaan

Statistik Perasaan Pengunjung
Sasaran pengunjung soal selidik ini ialah golongan blogger. Jumlah blogger yang terlibat ialah 78 orang. Ada 10 jenis perasaan dan seorang blogger boleh menjawab lebih daripada satu perasaan.


 Jenis Perasaan vs Jumlah Perasaan
Jumlah perasaan Suka mencatat yang tertinggi iaitu 58, diikuti dengan Seronok (35) dan Teruja (29). Manakala Menyampah, Sedih dan Benci mempunyai 1 sahaja. Tiada yang Moody ketika datang ke blog ini.


Jumlah Perasaan vs Bilangan Blogger
Terdapat Satu hingga Lima perasaan yang dialami oleh blogger ketika datang ke blog ini. 25 orang blogger mempunyai Satu perasaan, diikuti 24 orang blogger mempunyai Dua perasaan.

Kesimpulannya, kebanyakan pengunjung Suka dan mempunyai Satu perasaan ketika datang ke blog Mialiana.com. 


Ribuan terima kasih kepada 78 orang blogger yang menjayakan soal selidik ini :
  1. http://www.dayasufi.com
  2. http://www.nieyxzha.com
  3. http://afiekoreanlovers.blogspot.com
  4. http://kisahgadisketawa.blogspot.com
  5. http://latifahzainal.blogspot.com
  6. http://anumzakie.blogspot.com
  7. http://aiyangdisayang.blogspot.com
  8. http://letopkeypad.blogspot.com
  9. http://idazaidi.blogspot.com
  10. http://suzlinazreena.blogspot.com
  11. http://puangojes.blogspot.com
  12. http://ibuamirulpunyeblog.blogspot.com
  13. http://reenorcollection.blogspot.com
  14. http://www.erazfadli.com
  15. http://www.aqumad.com
  16. http://sallysamsaiman.blogspot.com
  17. http://hanimsain-delimasari.blogspot.com
  18. http://www.nurdzafirah.my
  19. http://norminieza.blogspot.com
  20. http://ceritamayapersada.blogspot.com
  21. http://www.sheilashahfiekry.my
  22. http://msvelentine.blogspot.com
  23. http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com
  24. http://www.paly.my
  25. http://hanidamoss.blogspot.com
  26. http://www.araublogger.com
  27. http://asmarpunyablog.blogspot.com
  28. http://seneoritabaharin.blogspot.com
  29. http://sallyyatiey.blogspot.com
  30. http://lensafikiran.blogspot.com
  31. http://furrasbubblynotes.blogspot.com
  32. http://relakssminda.blogspot.com
  33. http://tengkubutang.blogspot.com
  34. http://haryatifaizal.blogspot.com
  35. http://www.ainizakaria.my
  36. http://ieta-myblog.blogspot.com
  37. http://timmbill91.blogspot.com
  38. http://kesumaangsana.blogspot.com
  39. http://blogfyna.com
  40. http://nurulzayani.blogspot.com
  41. http://diarikuwaniesyazwani.blogspot.com
  42. http://aimrizal78.blogspot.com
  43. http://deemataque.blogspot.com
  44. http://dayangdeno.blogspot.com
  45. http://sweetygirlmemory.blogspot.com
  46. http://ainimrashihah.blogspot.com
  47. http://kum-pun.blogspot.com
  48. http://mamasentimental.blogspot.com
  49. http://www.anastasyea.com
  50. http://sempoi-zone.blogspot.com
  51. http://maszull.blogspot.com
  52. http://www.timizero.my
  53. http://merepekgila.blogspot.com
  54. http://www.khairilmazri.com
  55. http://www.nabeelstories.com
  56. http://faazawanz.blogspot.com
  57. http://www.duniashida.com
  58. http://zamani84.blogspot.com
  59. http://www.nabilabiela.com
  60. http://www.syuhadasalleh.my
  61. http://miszfarahanis.blogspot.com
  62. http://izyanyuyu.blogspot.com
  63. http://annamammamia.blogspot.com
  64. http://fifibelle-annoying.blogspot.com
  65. http://www.ecadwinkyasha.com
  66. http://www.haryzkhairuddin.my
  67. http://www.ciklaili.com
  68. http://babyaimacomel.blogspot.com
  69. http://kakijoin.blogspot.com
  70. http://www.kisahemasputih.com
  71. http://iskandarx.blogspot.com
  72. http://www.mizruha.com
  73. http://ibuberbicara.blogspot.com
  74. http://theflickerdoodles.blogspot.com
  75. http://ummunuraini.blogspot.com
  76. http://myezatulakmar.blogspot.com
  77. http://mumunyangpoyo.blogspot.com
  78. http://shumie-dz.blogspot.com

keputusan soal selidik yang mampu membuatkan Mia tersenyum... syukurnya blog ini disukai pengunjung.

Entri Berkaitan :
- Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com #2

Post a Comment

54 Comments

  1. Saya yang ke-55. Hehe alhamdulillah ye kak :)

    ReplyDelete
  2. Sama-sama kak mia syg ^_______^ senyum2 selalu tau kak mia ;)

    ReplyDelete
  3. terlepas pndng soal selidik yg k.mia buat ni..
    apa2 pun satu lgkh yg bijak..caiyokk!!^_^

    ReplyDelete
  4. tertunggu2 entri ni dari tadi.. akhirnya senyuman terukir setelah nampak kelibat entri yg sedari tadi dinantikan kemunculannya ^_^V

    ReplyDelete
  5. no 31 melapor diri kak mia...heee...yeay...entry ni dah up... congrats kak mia...

    ReplyDelete
  6. Tahniah ! blog kak mia dapat sambutn yg baik :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah! ;) hee
    Ramainya yang join :D
    no.saya 29 ^_^

    ReplyDelete
  8. ekk alaa xsempat nak menjawab jugakk. aishh ~ tp best lah dpt tau mood pengunjung :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah ya Mia! Dah tentu ramai yang suka berkunjung ke sini. Mia kan peramah, pemurah lagi..

    ReplyDelete
  10. ala.. xsempat nak jawab survey.. hehe

    ReplyDelete
  11. Wah..ramainya. Kak Mia peramah jadi mesti ramai yang suka. ^___^

    ReplyDelete
  12. Wah ramainya tersenarai.....boleh buat senarai blogwalking dan salam perkenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp.. jemput2 la terjah mereka yang sporting ni ya..

      Delete
  13. aduh terlepas lagi..bila wat soal selidik ni? hari sabtu ahad ek ;-)

    ReplyDelete
  14. ramainya... sporting2 mereka semua.... ^_^

    ReplyDelete
  15. sama2 kak mia..ramai juga yg menjawab kan

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah, semuanya positif...duli

    ReplyDelete
  17. alamak terlepas la.. :(
    nak juga jawab. no1. hehe

    ReplyDelete
  18. hu3...remy terlepas....remy pun suka jugak.......

    ReplyDelete