image Wordless Wednesday #17 - Mia Liana

Wednesday, 13 March 2013

92 comments:

  1. Replies
    1. hmm eraz.. tiada dalam soalan.. tapi boleh diterima sebab ada kaitan dengan bantal... hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. boleh diterima jawapan ini.. perumpamaan untuk kita..

      Delete
  3. comel....nak la, bole lentok2 kepala kat ofis nie :p

    ReplyDelete
  4. saya pilih bantal...

    *alahaii...bestnya kalau dapat bantal time2 sekarang ni... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul jawapannya tu farah... amboi siap berangan lagi gitu..

      Delete
  5. assalamualaikum mia...bantal yg cute tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... ya betul jawapan mama...

      Delete
  6. bantal sekali dengan notebook boleh bawa tidur nie...

    ReplyDelete
  7. Inilah baru betul yang dinamakan ipad...

    ReplyDelete
  8. haha dua-dua pun boleh...smart juga ye..;p

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. haah.. memanglah seronok tido.. mimpi yang indah..

      Delete
  10. 2 in 1 ni kak mia...hehehe... bg kat bdk kecik mesti suka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok gak... hehehe ;) jangan berebut dengan orang dewasa sudahlah..

      Delete
  11. siapa yang suka mengadap laptop 24/7 tu, ni bantal utk diorang :p

    ReplyDelete
  12. kalau saya ada bantal yg sbegitu memang hari2 masuk mimpi laa notebook tu hahaha

    ReplyDelete
  13. Nk tido atas ni pun xbrani sbb tkut pecah lptop ni nnti :-p

    ReplyDelete
  14. atototo tak sanggup nak tidur rasanya, muehehe khas untuk penghadap laptop tegar ni, muehehe

    ReplyDelete
  15. Syoknya kalau dpt bantal cam gitu. Ari-ari jadi bantal busyuk nampaknya. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  16. hahahaa...mesti malam2 ngadap bantal ni je..sebab serupa notebook..duk main tekan2..hehe

    ReplyDelete
  17. hahahaa..blhla bt peneman dikala laptop rosak :p

    ReplyDelete