Makan Malam Di Kafe Anis Sup Utara Arked MARA


Wahhh... kami makan malam bertiga. Mia, Lela dan Azlina, rakan dari MADA. Lokasi makan di Kafe Anis Sup Utara Arked MARA, Kuala Lumpur.

Selera malam ini dengan kuey teow sup tulang, mee sup daging dan nasi goreng kerabu.










Alhamdulillah.... syukur. Tadi petang sempat jamu mata di Sogo. Ramai sangat orang. Tengah sale...

esok petang baru balik Johor Bahru...
Published with Blogger-droid v2.0.6

Post a Comment

48 Comments

  1. saya sudah tergoda dengan menu di atas. huhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiii bahaya juga kalau tergoda.. harus makan ni cepat.... hehehe

      Delete
  2. sup daging tu tergoda... slurpp~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. kak mia makan tu. pastu arini pening2 lalat plak...

      Delete
  3. selamat menjamu selera. :)

    wahh p sogo xajak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq shu.... kak mia pergi sogo tengok2 gitu je....

      Delete
  4. seronoknya kak mia,nak join jgak boleh? haha

    ReplyDelete
  5. Selamat menjamu selera ;) Sedapppppp!

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...bestnya selamat makan yer...;)

    ReplyDelete
  7. kafe anis sup utara... mesti sup dia yg best ..kan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... ramai orang makan kat sini. tu yang nak cuba tu...

      Delete
  8. Replies
    1. sampai tersedak2 kak mia makan... dedeq sebut ekk...

      Delete
  9. wah selera malam ni lain mcm ye...hihi...mee sup daging tu nampak mcm layan la pulak...

    ReplyDelete
  10. Kat Kelantan ade Ani Sup Utara... Sana Anis ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm baru kak mia perasan ni eraz... anis ke ani ekkk.. tengok nama kafe tu sekali imbas je.... heheheh

      Delete
  11. seronok kak mia... deno baru baik dari tak sihat ni.. mujurlah tak melarat.. :)

    ReplyDelete
  12. tu dia... bergolek daging dlm sup tu...... yummy!

    ReplyDelete
  13. SOGO tu asyik sale je tak habis2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal hainom... asuik sale je memanjang. confius juga ni...

      Delete
  14. Sedapnya sup..teringin lah pula..hehe.

    ReplyDelete