Sofea Dengan Topeng Spiderman

Sofea Dengan Topeng Spiderman

Sofea memang suka ikut Mia kalau nak ke kedai runcit beli barang. Entah kenapa semalam perasan pula dia topeng-topeng mainan yang bergantungan di atas kaunter bayaran. Terus menjerit nak satu. Mia pun belilah yang jenis spiderman.

Balik rumah terus tidak sabar nak pakai topeng muka ini dan terus nak jadi Spiderman.... nak selamatkan dunia katanya...

Layanssss...





suka semua jenis permainan..

Post a Comment

40 Comments

  1. bleh call klau emergency ni hehe

    ReplyDelete
  2. budak2 memang suka topeng hero spiderman ni..:)

    ReplyDelete
  3. Budak2 memang suka dengan topeng, tambah2 watak yang mereka gemari macam spiderman ni. Sambil pakai sambil berangan.
    Ps: Teringat pengalaman sendiri masa kecik2 dulu..

    ReplyDelete
  4. comey je sofea dengan topeng tu =)

    ReplyDelete
  5. tolong tolonggggggggggggggggggggggggg, spiderman cepat datang!!!

    ReplyDelete
  6. Hehe..Spider girl ni..COmel sangat2. >____<

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia..hehehee comel jer...:)

    ReplyDelete
  8. oooh minat spiderman ye sofea....hehehe....

    ReplyDelete
  9. hehehe..tpoeng spiderman..DUlu Masa MV kecik pakai topeng power rangers

    ReplyDelete
  10. sofea nak jadi spidergirl kot... hihi^^

    ReplyDelete
  11. Hehe... Barbie Doll dia tak mintak ke Mia

    ReplyDelete
  12. Spiderman.. Antara movie yg Eraz suke... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best... tengok banyak kali pun.. tak boring...

      Delete