image Latih Amal Sistem eIAT - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 14 January 2013

# Work Matters

Latih Amal Sistem eIAT


Di kala ini Mia dan dua orang rakan sepejabat, Hassan dan Aini sedang makan tengahari di kafetaria Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani di Putrajaya. Hmmm lauk pauk banyak yang dah habis. Cepat betul. Jadi kami makan apa yang ada sahaja untuk alas perut.

Kami akan menghadiri Latih Amal Sistem eIAT bagi maklumat usahawan jam 2.30 petang ini.



p/s : habis ni terus Mia naik LRT ke rumah Mak Dara di Wangsa Maju... malam nanti bolehlah meroyan sama... Mia ambil cuti esok..
Published with Blogger-droid v2.0.6

38 comments:

  1. simple je lunch tu mia !

    ReplyDelete
  2. lunch yang simple... wah gi umah MD ek... he he he... kim salam kat sis vogue tu...ekekeke...

    ReplyDelete
  3. Salute kakak dgn Mia. Jenis tak kisah boleh apa saja - senang nak berkawan kalau macam ini mana-mana pun boleh masuk. Makan tak memilih - kerja tip-top.

    ReplyDelete
  4. selamat berkursus & yang penting..meroyan pada esok ari tu!hehe

    ReplyDelete
  5. Kesiannya...makan simple sangat. Takpe janji makan jangan biarkan perut kosong nanti nak kursus kelaparan pula. Jangan terlebih meroyan pulak ngan mak dara..huhuhuu kirim salam abg martias ali ya

    ReplyDelete
  6. amboi meroyan bersama MD...kim salam MD ya kak mia

    ReplyDelete
  7. simple lunch tapi cukup men---selerakan ,hikhik

    ReplyDelete
  8. lunch yang simple...
    meroyan ngan Mak Dara... ^_^

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. bukannya diet hainom... lauk dah habis. tu je yang tinggal... huhuhh

      Delete