image Kursus Minggu Depan Dibatalkan - Mia Liana

Saturday, 13 April 2013

# Community # Work Matters

Kursus Minggu Depan Dibatalkan


Tempohari Mia ada cerita dalam entri SINI yang Mia akan berkursus di Kuala Lumpur minggu depan. Baru semalam petang dapat makluman terkini yang kursus tersebut dibatalkan atas sebab-sebab tertentu dan ditunda kepada tarikh baru yang akan ditentukan kelak.


Kalau tidak, esok petang Mia dah bertolak ke Kuala Lumpur. Tidak mengapalah. Nampaknya belum berkesempatan nak jumpa dengan blogger Farah. Kami dah merancang nak jumpa minggu depan. Bila dah dapat tarikh yang baru untuk kursus nanti, Mia akan beritahu Farah ya...

biasalah... kadang-kadang tarikh kursus berubah....

32 comments:

  1. belum lagi masanya letew. In Shaa Allah, jumpa jgk tu nanti. :)

    ReplyDelete
  2. samalah ngan kami, beberapa siri kursus & program terpaksa ditunda selepas PRU13, cuma tinggal 2-3 prgm jer yang prlu dihabiskan sepanjang April

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo sana pun sama juga... semua dah sibuk dengan PRU13 ni..

      Delete
  3. hahaha . banyak kursus tangguh sebab PRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya lepas mengundi baru boleh pergi kursus...

      Delete
  4. oo tulah pasal agaknya kan..semakin sibuk bendera berlaga2 di tepi jalan, siap letak siapa paling atas, lastly kita yang mengundi. Jom mengundi nanti...tak apa ada masa jg rehat kalau kursus ditunda ni Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah la kan... dah meriah sangat dah kat sini dengan bendera2 parti yang bertanding...

      Delete
  5. he he he... it's okay...belum rezeki kita lagi nak berjimba bersama Kak Mia... nanti kita hang out ek...bila Kak Mia dah betul2 confirm nak ke sini... ^_^... inform tau update nanti... *_^

    ReplyDelete
  6. jauh tu eh kak mia dr johor nk ke kl.. xpe, kita hanya mampu merancang je kan kak mia..

    ReplyDelete
  7. Sekarang sibuk dgn persiapan utk PRU13.. Mungkin ada kaitan kot Mia..

    ReplyDelete