image MasterChef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 | Senarai Nama 19 Peserta - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 10 April 2013

# Entertainment Matters

MasterChef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 | Senarai Nama 19 Peserta


MasterChef Selebriti Musim Ke 2 | Senarai Nama 19 Peserta

Wah... terujanya bila Mia tengok senarai nama 19 peserta yang telah diumumkan semalam berbanding sebelum ini hanya 16 orang peserta sahaja. Memang betul-betul akan meletup dan agak-agak siapakah yang bakal jadi juara kali ini? Sebelum ini, Dato’ Fazley Yaakob telah dinobatkan sebagai juara MasterChef Selebriti Malaysia yang pertama. 

MasterChef Selebriti Musim Ke 2 akan mula ditayangkan pada 20 April setiap hari Sabtu hingga Selasa di saluran Astro Ria.

Senarai Peserta MasterChef Selebriti Malaysia Musim Ke 2

  1. Michael Ang - Pengarah
  2. Sharifah Shahora - Pelakon
  3. Kenchana Devi - Pelakon
  4. Norish Karman - Pelakon
  5. Cat Farish - Penyanyi
  6. Syanie Hisham - Pelakon
  7. Celina Khor - Pengacara
  8. Lydiawati - Pelakon
  9. Enot - Pelakon
  10. Zain Saidin - Pelakon
  11. Rozita Che Wan - Pelakon
  12. Datuk Aznil Nawawi
  13. Sabhi Sadhi - Penyanyi
  14. Sathiya - Pelawak
  15. Syura - Penyanyi
  16. Radhi OAG - Penyanyi
  17. Yassin Yahya - Pelakon
  18. Afiq Muiz - Pelakon
  19. Keroz Nazri - Penyanyi

Sumber : SINI

Mia tak sabar nak tengok Rozita Che Wan... memang minat dengan pelakon ini...

42 comments:

  1. hoooyeahhhh..paknil ade.. en.zain n cik ta tu mmg saje je kan astro ni kann...hihi

    ReplyDelete
  2. Tak sabarrrrrr nak tengok mereka masak ;D hee

    ReplyDelete
  3. hoho..pandai astro pancing penonton ...che ta and zain .... phewww

    ReplyDelete
  4. kita tengok sapa yang gedik memasak...ahakkkss...

    ReplyDelete
  5. go yasin!! tapi kena ada zain dan che ta. =,="

    ReplyDelete
  6. wah ada sathiya....ni macha mesti terer masak capati ni...hihihi

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...wah bestnya...kena tunggu ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.. haah kejap lagi kuar la tu...

      Delete
  8. tak tengok lagi yang pertama pun, wahaheehehe

    ReplyDelete
  9. Tentu meriah dapur MasterChef Selebriti kali ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haruslah kak salmi... sakan meriah la jawabnya...

      Delete