image Review #7 - Allah Telah Campakkan Kasih Aku Kepadanya Arwah Yasmin J Hunwick - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Tuesday, 9 April 2013

# Segmen Follow Dan Blogwalking

Review #7 - Allah Telah Campakkan Kasih Aku Kepadanya Arwah Yasmin J Hunwick


Tahniah diucapkan kepada Siti Maryam atau lebih mesra dengan panggilan Arya Addin kerana terpilih memenangi Segmen Follow & Blogwalking #2. Marilah sama-sama kita terjah entri terbaik Arya...

Allah Telah Campakkan Kasih Aku Kepadanya Arwah Yasmin J Hunwick


Sebelum tu wajib baca ni dulu

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah aku sedekahkan Al-Fatihah
ini kepada arwah
Yasmin binti Johan,
Tempatkanlah dia bersama
orang-orang yang soleh,
Ampunikanlah dosa-dosa saudaraku ini
Serta dosa-dosa umat Islam
di seluruh dunia.
Aamiin

Selanjutnya, klik SINI untuk terjah.

Al-fatihah buat arwah yang merupakan seorang blogger muda berusia 17 tahun telah meninggal dunia akibat kemalangan pada pertengahan tahun lepas. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin...

hidup ini hanyalah sementara....

48 comments:

  1. al fatihah...dah baca kisah blogger nie...sedih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. mia pun dah baca kisahnya... terima kasih kak sukma...

      Delete
  2. Al-Fatihah..
    Selalu jugak baca blog Yasmin ni dulu :)

    ReplyDelete
  3. mati tidak semestinya tua kan?! ^__^ semoga ditempatkan di kalangan-kalangan orang yang beriman.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...betul tu hidup kita hanya sementara di dunia ini...al-fatihah buat arwah..:(

    ReplyDelete
  5. Innalillah...ajal maut itu rahsia Allah, jika tiba masanya tiada tercepat mahupun terlambat walau sesaat. Arwah sudah tentu tempatnya. Semoga ditempatkan dikalangan insan solehah...Al fatihah. Kita ini... bersediakah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu peringatan buat kita semua supaya sentiasa bersedia. terima kasih ya bin muhammad..

      Delete
  6. al-fatihah..pcl ke sana sebentar lg,

    ReplyDelete
  7. kisah arwah ada diterbitkan dalam novel. alfatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo siap ada novel ya... baru mia tahu. terima kasih ya KHY..

      Delete
  8. Al fatihah...nyawa ni hnya pinjaman..allah bole tarik bile2 masa je..xkira masih muda @ sudah tua..smoga rohnye ditempatkan dikalangan hamba2 allah yang beriman...

    salam kenal
    Follow nana di http://mummysoffya.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... terima kasih ya nana. salam kenal juga...

      Delete
  9. Al-Fatihah..pernah baca entry pasal arwah..sedih sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya seneorita... kak mia pun baca juga. memang sedih...

      Delete
  10. Innalillah..pernah baca cerita arwah adik ni..Dia pun tahu2 je ajal dia. Setiap yang hidup pasti akan mati.

    ReplyDelete
  11. Al-fatihah... Tok saudara Eraz meninggal minggu lepas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke? al-fatihah juga untuk tok sedara eraz ya...

      Delete
  12. Akak pernah baca kisah ni tahun lepas. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan hamba-Nya yang beriman dan beramal soleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo bagusnya kak salmi... memang pada tahun lepas kisahnya....

      Delete
  13. Salam Mia, ini ibu arwah,tq kerana mengingati arwah walaupun sudah hampir setahun arwah pergi. - Aunty Sazlina.

    ReplyDelete