image Carta Pengkomen Tegar Mac 2013 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 1 April 2013

# Carta Pengkomen Tegar

Carta Pengkomen Tegar Mac 2013

Carta Pengkomen Tegar Mac 2013

Meriahnya ruangan komen pada entri-entri bulan Mac 2013. Mia suka tengok maklumbalas daripada pengunjung dan berinteraksi dengan mereka. Terasa blog ini seperti hidup. Jutaan terima kasih buat semua yang sudi meninggalkan jejak di ruangan komen. Suatu penghargaan yang amat bermakna buat Mia.

Carta Top 20 Pengkomen Tegar bagi bulan Mac 2013

Nor Salmi (97)
Nurul Aini (94)
Eraz Fadli (89)
Paly (77)
sa mic (69)
Mas Zull (64)
baby comel (59)
Remy hazza (51)
deno (45)


Carta Top 5 Pengkomen Tegar bagi bulan Mac 2013

Nor Salmi dengan 97 komen

Mrs Velentine dengan 96 komen

Nurul Aini dengan 94 komen

Eraz Fadli dengan 89 komen

Paly dengan 77 komen


Sekali lagi diucapkan terima kasih dan tahniah kepada semua yang telah memasuki Carta Top 20 dan Top 5 Pengkomen Tegar Mac 2013 di mialiana.com

sokongan kuat daripada anda amat dihargai.... sayangnya Mia kat anda semua...

59 comments:

  1. waaaaa..tahniah kepada yang tersenarai. semakin mantap blog sis mia ^_^

    ReplyDelete
  2. salam
    singgah pagi isnin
    semoga bulan 4 memberi banyak kecerian dalam idup

    ReplyDelete
  3. nama MV ada lagi..no.2 hehehe...tq kak...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..nama sy tersenarai jgk..:)

    ReplyDelete
  5. Dah lama cr tak tersenarai carta top 5 pengomen hihihi...

    tahniah buat mereka...

    ReplyDelete
  6. komen yang bernas dan menarik menjadi pilihan utk meningkatkan pembacaan....
    tq MIA...tak sangka lak under 20...

    ReplyDelete
  7. Saya tersenarailah..Terima kasih kak mia. ^___^

    ReplyDelete
  8. hohoho.. tak sangke lak bleh masuk 5... :)

    ReplyDelete
  9. Kena komen selalu ni boleh masuk.carta hehehehe

    ReplyDelete
  10. wahhh.. ada penggomen tegar ye.. tahniah yg dlm list..

    ReplyDelete
  11. wah kali ni nampaknya jatuh 5 anak tangga atas kesibukan masa, hehe

    ReplyDelete
  12. tahniah juga kepada mereka....
    aye belum tegar lagi... :)

    ReplyDelete
  13. nsk tandingi 38komen pun belum mampu lagi..hahahaha.. :(

    ReplyDelete
  14. bertuah mereka....... insyaAllah...remy akan gigih balik.... tunggu....

    ReplyDelete
  15. Tahniah buat Top pengomen tegar ;D hee

    ReplyDelete
  16. tepuk tangan kuat-kuat untuk mereka.... tahniah!!!

    ReplyDelete
  17. Akak berada di tangga teratas tu.. tak sangka pulak.. yang tahu tak pernah ketinggalan baca dan komen setiap entri Mia biarpun terkadang agak lewat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya! tahniah buat pengomen-pengomen lain yang turut tersenarai..

      Delete
    2. tahniah kak salmi... terima kasih banyak2 ya..

      Delete
  18. wah hebat mereka yg top 5 tu...tahniah juga kepada semua yg tersenarai...

    ReplyDelete
  19. Masih tak dapat meloloskan diri kepada Top 5 ni..

    ReplyDelete
  20. sayang dekat kak mia jgk! ^______^
    will always support u sis. :)

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah tersenarai lg.. Terima kasih Kak Mia..A

    ReplyDelete