image Wordless Wednesday 22 - Mia Liana

Wednesday, 17 April 2013

40 comments:

  1. saya maaf kan... cewah... hehehe
    mmg susah nak jd pemaaf tetapi x susah nak cuba kan?

    ReplyDelete
  2. In Shaa ALLAH , najihah cube :)

    # tapi hakikat_nye sangat payah terumatanye time marah ~

    ReplyDelete
  3. senang nak maafkan tapi susah untuk lupa, bukan senang nak betul2 maafkan dan lupa apa yang dia buat kat kita, hehe

    ReplyDelete
  4. Memberi kemaafan adalah satu perkara yang paling baik di dunia..hehe..Saya boleh maafkan kot, tapi nak lupa, lupa tapi kadang2 teringat balik.

    ReplyDelete
  5. ade mase tu payah kot nak lupe ape yang orang buat kat kita... lagi-2 benda yang kita tak suka... just harapnya dapat maafkan semua orang sebelum roh dipisahkan dari jasad...

    hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la wan... memang kena maafkan barulah tenang hati ni...

      Delete
  6. hmmm betul tu hanya org yg kuat je boleh menerima hakikat yg manusia ni tak sempurna dan selalu buat silap....

    ReplyDelete
  7. sungguh memberi insirasi..akan cuba memaafkan...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. syukur alhamdulillah... semoga harmoni dan aman damai..

      Delete
  9. hati kita akan berasa tenang kalau kita maafkan kesilapan orang lain....

    ReplyDelete
  10. Sy suka maafkan org dgn mudah walaupun dia caci sy mcm2 sblm ni..

    ReplyDelete
  11. looding blog sis laju la.walau brodbnd ni slow.

    ReplyDelete
  12. nice sharing kak mia :)

    itu yg sering shida lakukn..memaafkn bkn pkara mudah tp itu adalah jln yg tbaik..

    ReplyDelete