image Video Pengumuman Pembubaran Parlimen Malaysia | 3 April 2013 | PRU13 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 3 April 2013

# Informasi Semasa

Video Pengumuman Pembubaran Parlimen Malaysia | 3 April 2013 | PRU13


Video Pengumuman Pembubaran Parlimen Malaysia | 3 April 2013 | PRU13

Jika tidak berpeluang untuk menyaksikan Pengumuman Pembubaran Parlimen Malaysia secara langsung di kaca televisyen pagi tadi, boleh lah kita tonton video ini.


Pengumuman Khas Pembubaran Parlimen oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Najib Tun Razak pada hari Rabu jam 11.30 pagi, 3 April 2013

marilah sama-sama kita mengundi dengan bijak dan pilihlah pemimpin yang berkaliber dan berketrampilan bagi mencorak pemerintahan kerajaan yang cemerlang, gemilang dan terbilang...

38 comments:

  1. simpan duit anda dgn bijak selepas ini...pesanan adik sy yg keje kat bank ehehe

    ReplyDelete
  2. banyk di bicarakan di blog malaysia.. tpi aku gak paham



    support ya kak.. ayo dong.

    ReplyDelete
  3. Salam Mia dan rakan2 semua...
    Pastinya lepas ini meriah pula blog2 cerita pasal kempen, parti, pemimpin, poster dan mengundi. Pastinya fitnah akan berleluasa. Bersedialah semua menghadapinya...Semoga Allah tidak menurunkan bala bencana.
    Selamat berpilihanraya semua, selamat mengundi! Pastikan pilihan anda tepat!

    ReplyDelete
  4. goodluck kepada sapa yang nak mengundi

    ReplyDelete
  5. marilah mengundi...undi betul2 guna akal & iman..hehe

    ReplyDelete
  6. org muda, mohon gunakan akal yg bijak lagi tenang. pangkah dgn sebaiknya.. ku pilih mengundi =)

    ReplyDelete
  7. tu dia....marilah mari....kita mengundi.....jangan lupa kewajipan pada negara...tereng teng teng.....

    ReplyDelete
  8. 2012 ke 2013...jeng..jeng...siap2 jom mari mengundi. Saya pilih mengundi.

    ReplyDelete
  9. Insyaallah, akak pilih mengundi.
    Bagi yang belum buat semakan daftar pemilih tu silalah buat semakan segera.

    ReplyDelete
  10. Ms ni Eraz kt KL.. terlepas berita... :-)

    ReplyDelete
  11. Undilah dengan bijak. Selamat mengundi buat semua. Saya tak cukup bulan lagi..hehe.

    ReplyDelete