image Rezeki Pagi Tadi - Mia Liana

Monday, 23 September 2013

# Work Matters

Rezeki Pagi Tadi

Alhamdulillah.... pagi tadi masa sampai pejabat, perasan ada kupon voucher Pizza Hut, KFC dan RasaMas untuk diskaun 25% atas meja Mia. Bila ditanya, rupanya datangnya dari Hafizs. Semua staf ICT pun dapat. Syukur sangat. Terima kasih ya Hafizs.




Hmmm... dah boleh rancang nak pergi mana dulu ni... KFC dulu kot...

senyum lebar...

posted from Bloggeroid

62 comments:

  1. 25%, oh banyak tu kak...bestnya. enjoy :)

    ReplyDelete
  2. 25%!!..bnyk jugak nih!! mkn ramai2 seda nih:D

    ReplyDelete
  3. waaa rezeki tu...nak satu bleh hehehehe

    ReplyDelete
  4. untungnya.. murah rezeki kak mia.. :D

    ReplyDelete
  5. itu lah, murah sungguh rezeki dia... :) sy bile la nk dpt :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah rezeki Mia..bolehla kaksura tumpang semeja..hehehe:)

    ReplyDelete
  7. wah..murah rezeki kak mia...alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  8. bnyak jugak tu 25% kak.
    kalau x abis boleh ler pass kt shark.
    hehe.

    ReplyDelete
  9. berbaloi dah tu diskaun smpai 25%
    syokla...seme best.. kfc n pizza hut.. kegemaran sy...

    ReplyDelete
  10. untungnya kak mia. :D nak skit boleh?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuma ada ni je... kalau ada lebih, bolehlah kak mia beri...

      Delete
  11. wah ...bestnya....pergi KFC dulu ler...hehe

    ReplyDelete
  12. Rezeki...rezeki...hujung minggu boleh le pergi makan2 gantung peryok belanga...:)

    ReplyDelete
  13. salam..
    wahh makan western je la cik mia kita ni ye...heee ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam cik yaya... haah, serba western kali ni...

      Delete
    2. wsalam cik yaya... haah, serba western kali ni...

      Delete
  14. Ada lebih, tu yg bagi sket kt staf ict ;-)

    ReplyDelete
  15. Wah.. Bestnya.. Klu sy g pizza sbb mhl sikit hrganya..gpun pizza depromo bru... Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok juga maria. nanti mia nak check promo baru pizza tu...

      Delete
  16. bestnya kak..rumah saya banyak kupon dominos

    ReplyDelete
  17. Terasa nak cari burger yang ada banyak mayonis! :)

    ReplyDelete
  18. wah.. seronok2..

    kak mia, nak ikut.. ehem.. :P

    ReplyDelete