image Rojak Asma Dan Teh Tarik Mamak - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Tuesday, 10 September 2013

# From Me

Rojak Asma Dan Teh Tarik Mamak

Menu makan tengahari yang simple. Entah kenapa tengahari tadi, mood nak makan nasi tiada pula.

Berjalan kaki ke kedai mamak Osman. Hajat di hati nak makan roti canai tetapi tiada rupanya. Tidak mengapa. Maka rojak asma menjadi santapan.




Diminum dengan teh tarik mamak. Memang cukup "kaw". Alhamdulillah, kenyang....

mood makan tidak berapa menentu sejak akhir-akhir ini...


posted from Bloggeroid

41 comments:

  1. diet ye... tapi sekali sekala... ,memang syok jugak makan ni..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap tu. hehe


    Apa Ibu Negara Malaysia? Nak tau? klik2
    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/09/apa-ibu-negara-malaysia.html

    ReplyDelete
  3. Banyak berfikir ku smpai x lalu makan ni..

    ReplyDelete
  4. wah sdapnya kak mia..kna banyak berehat tu kak mia...:)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. ni pun baru je makan... rasanya kali last tahun lepas kot...

      Delete
  6. hujan-hujan nie pekena teh tarik dan rojak pun sedap gak....

    ReplyDelete
  7. Mmg sedap.. tp klu setengah org yg x biasa. lepas mkn mcm tu.. balik opis, kena air con mau mengantuk tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun.. confirm mengantuk.. sebab kenyang sangat...

      Delete
  8. rojak Asma? heeee.. nape nama dia mcm tu? semalam teman n hubby makan rojak gak ptg2.. heee

    ReplyDelete
  9. rojak dgn teh tarik... sedap btl.. yummmm =)

    ReplyDelete
  10. dah lama aiza tak makan rojak.. nampak sedap.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala pekena.. memang sedap.. kalau selalu, rasa muak la pula.

      Delete
  11. Lama x mkn rojak.. Apatah lagi rosak asma lagi susah nk dpt kt kl nih.. Huhu

    ReplyDelete
  12. sedap dan ringkas. kekadang kita tak perlu makan yang berlambak untuk kenyang. betul tak?

    ReplyDelete
  13. alamak, terliur pulak sheila tengok...

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum mia...sedapnya rojak tu...:)

    ReplyDelete
  15. rojak asma ni macam mana pulak kak mia? tak pernah dengar jugak sebelum ni.. huhu

    ReplyDelete
  16. saya pulak teringin nak makan megi la kak mia

    ReplyDelete