image Aksi Sofea Dengan Duit Raya - Mia Liana

Saturday, 14 September 2013

# Family Matters

Aksi Sofea Dengan Duit Raya


Selepas dapat duit raya masa Sambutan Merdeka Raya Tadika Sofea akhir bulan lepas, Sofea cukup suka dan Mia pun suruh dia pegang duit raya betul-betul sebab nak ambil gambar dia. Nak rakamkan saat-saat kegembiraan itu. Tapi pandai pula buat memek muka yang macam-macam dan juga gaya bebas.

Jom tengok..




Kiranya ini gaya suka hati dia lah. Apa-apa sahajalah asalkan masuk dalam gambar... (^_^)

sayang sangat kat Sofea...

32 comments:

  1. hahaha.. suka dia dgn duit raya dia.. hehe

    ReplyDelete
  2. saya pon suke lau dpt duit raye..tp sejak dah remaja nih..xde org nak bg dah..T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedara mara luqman tak bagi ke... kak mia masa remaja dapat duit raya dari mereka... bila kahwin je yang tak dapat... huhuhu

      Delete
  3. tentu dah banyak duit raya sofea......hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... kak sukma. habis raya terus masukkan dalam asb sofea...

      Delete
  4. ala, comei3..suka la budk2 ngn duit rya ni hah..

    ReplyDelete
  5. teringat zaman budak2 dulu dpt duit raya

    ReplyDelete
  6. hehhe. sofea. baby saya pun nama sofea, suka nama tu sebab lembut je bila sebut. semoga jadi anak yang baik dan lemah lembut sofea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo sama nama yek? mia memang suka pada nama sofea...

      Delete
  7. assalamualaikum mia...cute nyer sofea...;)

    ReplyDelete
  8. banyaknye duit raye,, nak sikit. hihi. btw, comeyla sofea :D

    ReplyDelete
  9. teringat zaman dlu2, suka beno kumpul duit raya,,haha

    ReplyDelete
  10. Sofia ada lagi tak duit raya tu? meh share sikit dengan akak :D hehehe

    ReplyDelete
  11. sukaa dia dapat duit raya..bak sini sikittt (buli)heee

    ReplyDelete
  12. Sofea excited sgt dapt duit raya hehe

    ReplyDelete