image Ferrero Rocher - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 8 September 2013

# Puisi Mia

Ferrero Rocher





Penenang jiwa di kala duka
Penghibur diri di kala lara

Tidak pernah sesekali menghampakan
Tidak pernah sesekali menyakitkan

Coklat yang tiada tandingan
Coklat yang penuh dengan pujian

Ferrero Rocher lambang keagungan
Terkenal merata lambang keriangan


madah coklat Mia di pagi Ahad ini... (^_^)

38 comments:

  1. pergh! bule pos kat sni skit kak mia huhu~

    ReplyDelete
  2. Yummy....ada 5 tu...bak ler sni stu...ekekeke...

    ReplyDelete
  3. sodap tuh akak.memang penenang dukalah..hehe:)

    ReplyDelete
  4. Menggemokan kerna kesedapannye ye kak Mia.. hihi
    Madah tertinggal.. ^^

    ReplyDelete
  5. betul tu setuju dengan kak mia..
    saya tambah skit ferrero rocher lambang kemewahan dan keagungan..sekali makan nak lagi tak sanggup nak bagikat orang lain.

    ReplyDelete
  6. haii ni teringin nak beli dengan tiba-tiba nih..

    ReplyDelete
  7. aiza suka coklat.. tak kira jenama apa pun asalkan tak terlalu manis..

    ReplyDelete
  8. untungnya kak mia...kirim kat sini juga kak mia...hihihi

    ReplyDelete
  9. ala... terliur tengok tau! hheheee :)

    ReplyDelete
  10. Coklat premium ni. dah lama tak makan. Memang sedap.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. ala.... sekali sekala kita bermadah... madah coklat pun jadilah..

      Delete
  12. yaya tak suka makan..tp memang sedap tapi tak sama dgn tekak yaya..huhu

    ReplyDelete
  13. kite suka! walaupun harga dye dh makin up tp tetap gk beli..hee

    ReplyDelete
  14. Btul tu.. adunan rasa menggamit jiwa, Klu dah rasa pasti xkan lupa.. mmg best :)

    ReplyDelete
  15. lame dah x makan coklat neh!!!!terbaekkkklah sis...hehheeh...(sis blanje buleh???heheh)

    ReplyDelete
  16. saya mkn ni mmg tak pernah puas...knp tah! hihik...

    ReplyDelete