image Asal Usul Gambar Mia Di Header Merdeka 2013 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 15 September 2013

# Community # Work Matters

Asal Usul Gambar Mia Di Header Merdeka 2013


Ada segelintir blogger yang bertanya gambar header Merdeka Mia kali ini, nampak lebih muda. Gambar ini asalnya datang dari entri SINI semasa Mia menghadiri Kursus Adobe Photoshop di penghujung bulan Jun yang lepas di Kuala Lumpur. Gambar ini diambil dengan menggunakan handphone Mia.

Gambar Mia di header merdeka

Gambar asal bersama tenaga pengajar

Tiba-tiba terasa berjiwa muda walaupun umur semakin meningkat usia. Tetapi senyum tetap diutamakan....

datang ke sini senyum tak?

33 comments:

  1. Salam senyum satu Malaysia....:)

    Apakhabar Mia, semakin manis awet muda...selamat menyambut Hari Malaysia...dengan senyuman ya. :D

    ReplyDelete
  2. :-)..senyum selalu biar awet muda hehe.salam hari malaysia kak mia

    ReplyDelete
  3. xper kak.tua muda xkira semua tu yg penting senyum mau manis.tua2 pun kalau senyum manis nak gak masuk minang..eheheh :p

    ReplyDelete
  4. hihi...tak pe kak mia...cik akak nie pon dah 30an...tapi still budak lagi..:)

    ReplyDelete
  5. Cantek header + kalau ada kepakaran ps lagi best hehe

    jom baca
    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/09/ustaz-azhar-idrus-aminkan-doa-program.html

    ReplyDelete
  6. dtg ke sini senyum tak?

    terus amal tersenyummm...hehe
    http://www.cikamal.com/2013/09/random-by-cikamalcom.html
    amal jmput akk join...mne tau rezeki dpt rm40...

    ReplyDelete
  7. bila snyum mmg nmpk muda.. snyum tu manis... dan penyeri wajah...

    ReplyDelete
  8. Heee.. senyum2 selaluuu.. (heee.. kali ni singgah sempat tinggalkan komen.. heee..)

    ReplyDelete
  9. Ya, Senyumlah... senyuman itu kan satu sedekah... :)

    ReplyDelete
  10. takpe kak.. umur tu sekadar angka je.. hehe..

    ReplyDelete