image Tengok Nujum Pak Belalang Di TV2 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 23 September 2013

# Entertainment Matters

Tengok Nujum Pak Belalang Di TV2

Dah lama betul tak tengok cerita melayu lama. Malam ni, tengok Nujum Pak Belalang di TV2... Best pula... Lawak dan seronok pula tengok walaupun dah banyak kali tengok sebelum ni... Tetap tak boring...




Belalang oh belalang....

layan jangan tak layan...

posted from Bloggeroid

31 comments:

  1. betol tu kak mia...citer nie dari zaman kecil sampai sekarang tak jemu tengok :)

    ReplyDelete
  2. memang favorite cerita ini tak kering gusi di buatnya....

    ReplyDelete
  3. betul²..tgk byk kali pun tak bosan..tetap gelak mengekek jugak..huhu

    ReplyDelete
  4. saya pun tgk td.. tapi skrg nie tgk Rosalinda plak. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. raai juga minat citer melayu ni.... rosalinda pun best. dah tengok sampai habis, dulu...

      Delete
  5. Memang betul. Nad kalau tgk cite2 P.Ramlee memang gelak sakan walaupun da tgk banyak kali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tak tahan... siap tahu skripnya tu... sebab dah selalu tengok...

      Delete
  6. husna perasan tadi, ada nilai murni yg tersemat.. bersedekah.. =)

    ReplyDelete
  7. memang best cite P.Ramlee...belalang oh belalang..salam perkenalan kak mia :-)

    ReplyDelete
  8. cerita lama2 ni kalau kita tengok berpuluh kali pun tak bosan.. hehe

    ReplyDelete
  9. kopi belalang akan dikenang sampai bila-bila..
    heheh..

    ReplyDelete
  10. sampai bila2 pun takkan boring, belalang owh belalang..

    ReplyDelete