image Kisah Lawak Kerja Outstation - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 25 September 2013

# Pearl

Kisah Lawak Kerja Outstation



Mia nak kongsikan kisah lawak yang Mia rasa ada mesej yang tersirat di dalamnya untuk menjadi tatapan pengunjung blog ini.

Jom kita baca.....

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari kita habiskan masa bersama-sama....

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya ade kerja selama seminggu,jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atukya : Atuk-atuk, untuk seminggu ni saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan bermain-main ngan tuk...

Atuk (rupenye boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tu...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk. lain kali le ye...

Atuk bagitau Secretary balik: Jangan risau, minggu ni kita jadi ke outstation. Uruskan semuanya..

kah kah kah....penat nak tulis lagi nie.... hahaha

sumber : whatsapp

aduhai... berangkai ni... sampai bila pun, tidak akan habis...

posted from Bloggeroid

42 comments:

  1. Sampai atuk tu mati baru abis cerita...hehe

    ReplyDelete
  2. bila nak abis cerita ni..hu3..semua duk ada skandal..

    ReplyDelete
  3. haha. confident nih bc..apa yang jadi.tp xde ending..

    ReplyDelete
  4. hahaha..ulang2 perkara yang sama juga nanti kan kak mia

    ReplyDelete
  5. sampai bile nak habis citer nie...hahahaha...lawak...

    ReplyDelete
  6. hak hak hak hak...! bengong! hikhikhikhik!

    ReplyDelete
  7. hahahaha.... weing tul citer ne.... tapi nak gelak lagi sekali lah.
    hahahaha....

    ReplyDelete
  8. sampai bila nak habis tu asyik berpusing aje...:)

    ReplyDelete
  9. Eraz dah baca sebelum ni.. Memang kreatif la cerita ni..

    ReplyDelete
  10. hehe..nak buat kerja jahat..x lepas2..

    http://vitaminaisyah@blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. terlalu banyak hubungan ni... aisya... sampai terpusing...

      Delete