image Mee Bandung Tanjung Leman - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 16 September 2013

# Family Matters

Mee Bandung Tanjung Leman

Tanjung Leman, Mersing salah satu tempat peranginan di Johor yang sentiasa dikunjungi oleh orang ramai.

Hari Sabtu lepas, kami makan mee bandung di sini. Penduduk tempatan kata ada satu gerai makan jual mee bandung yang sangat sedap.

Maka, kami pun mencubalah makan mee bandung dan ternyata tidak menghampakan. Gerai yang dimaksudkan ialah gerai bernombor G04 bersebelahan dengan surau.

Jemput tengok kami makan...










Suasana hujung minggu yang sangat meriah. Sungguh mendamaikan. Makan sambil merasai hembusan angin laut yang menyegarkan.

banyak dah berubah... lama betul tak datang sini...

posted from Bloggeroid

33 comments:

  1. hu3..bestnya =) mcm mkan kt medan selera tpi pntai je..mkan smbil kena angin laut mmg syok..xpnh lg sy mkn mee bandung..mcm mnlah rasanya ye..

    ReplyDelete
  2. Ini gerai kecil je kan? Gambar macam sebelah malam je..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gerainya takdelah kecil sangat. yuppp.. makan sini sebelah malam.

      Delete
  3. Mee bandung..favaurite Wanie juga kak Mia...sedap!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. boleh aje tu nanti... kat mana2 pun ada...

      p/s: telah baca dan komen entri tu...

      Delete
  5. Bestnya makan dekat tepi laut ada angin2..tak pernah lagi merasa mee bandung :)

    ReplyDelete
  6. abang ipaq selalu bawak anak-anak pi sana..terasa tingin pulak nk visit tanjung leman..hehe

    ReplyDelete
  7. kat area muar pun best jugak kak mia. hehe

    ReplyDelete
  8. hoo...selalu pergi sana tp xpernah plak singgah makan.
    try le lepas ni..

    http://www.freevitamin.my/2013/09/bakar-kalori-waktu-tidur.html

    ReplyDelete
  9. kak miaa sedapnya mi bandung ni..lapar lak tengok T.T

    ReplyDelete
  10. sedapnya.. masa kt ukm takyah jauh2 g ukm.. ada satu gerai ni mee bandung dia sangat sedap.. every weekend mmg wajib breakfast kat situ.. :D

    ReplyDelete
  11. mee bandung memang sedap.. Ros yang baru duduk Johor pun memang dah jatuh cinta dengan makanan Johor..

    ReplyDelete
  12. Yang bestnya mee bandung tg.leman ini ada kerang .....yum...yum...

    ReplyDelete
  13. Assalam.. bila tngok tajuk mee bandung.. terbuka selera. Mee bandung dari johor mmg terbaik :)

    ReplyDelete