image Makan Tengahari Di Kopitiam 3 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 11 September 2013

# Work Matters

Makan Tengahari Di Kopitiam 3

Inilah dia kalau agak stres dengan kerja, memang akan pergi Kopitiam Giant Tampoi. Tadi tengahari pergi ke sana. Rasa tenteram sedikit jiwa ini.

Berdua dengan Lela. Makan nasi goreng kampung dengan air kelapa laut longan dan sirap bandung cincau.




Banyak nasinya, betul-betul kenyang. Lapar punya pasal. Alhamdulillah....

mood lega...

posted from Bloggeroid

35 comments:

  1. alamak, air kelapa laut longan, nampak sedap!

    ReplyDelete
  2. kak mia kat jb ea.. dekat la kite. hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...wah sedapnya makan tengahari tadi...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... alhamdulillah kenyang tadi..

      Delete
  4. wah..kenyang ya kak mia.. kita ni dah mkn td pun trsa lpar balik :)

    ReplyDelete
  5. makan adalah obat kepada stress..
    perut knyang,
    hati pn sonang.

    ReplyDelete
  6. memang banyak portion nasi tu kak mia...he he he..kalau farah mesti tak habis...

    ReplyDelete
  7. menyelerakan......memang tengah lapar nie....

    ReplyDelete
  8. nasib baik saya dah kenyang kak. kalau tak, memang pergi mencari gak nasi goreng macam ni. haha

    ReplyDelete
  9. sy lebih tertarik dgn cili dlm mgkuk kecil 2..hihihi. msti sedappppp..

    ReplyDelete
  10. air kelapa laut longan? 1st time pulak sy dgr..

    ReplyDelete
  11. best tu kak mia. saya makan nasi dengan ikan keli goreng :)

    ReplyDelete
  12. wah...nampak mcm best air kelapa laut longan tu.....

    ReplyDelete