image Minyak Diesel Dan RON95 Naik 20 sen Mulai Tengah Malam Ini - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 2 September 2013

# Informasi Semasa

Minyak Diesel Dan RON95 Naik 20 sen Mulai Tengah Malam Ini


Aduhai... berita terkini yang hangat lagi sensasi. Harga minyak diesel dan RON95 naik 20 sen mulai tengah malam ini. Ini bermakna RON95 akan berharga RM2.10 seliter manakala diesel pula RM2.00 seliter. Risaunya. Tentu ramai yang pergi mengisi minyak kereta masing-masing malam ini.

sumber SINI

selamat mengisi minyak kereta ya...

42 comments:

  1. ramailah yg mengisi minyak malam ni.. :)

    ReplyDelete
  2. DA RAMAI ORG KAT STESEN MINYAK KAK .. GRR . HEHE

    ReplyDelete
  3. patut la tadi lalu kt stesyen minyak nampak ramai je :)

    ReplyDelete
  4. fuh penat beratur isi minyak tadi heheh by the way meh tgk entry baru

    http://lollista.blogspot.com/2013/09/percubaan-melukis-doodle.html

    ReplyDelete
  5. redha je lah, nak buat macam mana..Malaysia kan aman~

    ReplyDelete
  6. Biorkanlah.. Hal dunia je.. Bkn nk hidup selamanya...

    ReplyDelete
  7. memang hangat cerita ni malam ni =) siap ada yg lggar pam mnyak lg 2..

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. terima kasih ya. telah dibalas kunjungannya..

      Delete
  9. ehehe naik jgn xnaik.murah jer tu.baru 20sen :p

    ReplyDelete
  10. aiza tak join pun mereka yang beratur malam tadi.. dah naik tetap akan naik..

    ReplyDelete
  11. petrol station jammed di mana2 malam tadi. FB pun jammed jugak dgn status complain harga minyak naik.. mampu lihat dan baca je lah.

    ReplyDelete
  12. kat fb smlm pun penuh pasal 20sen.. malas nak bc sbb semua guna bahasa kesat dan tak sopan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah... ramai yang bengang harga naik... 20 sen tu banyak tu..

      Delete