image Wordless Wednesday 48 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 25 September 2013

33 comments:

  1. anum memang x leh minum nescafe comfirm sakit kepala

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bergantung pada keadaan... setakat ni ok lagi untuk sebulan..

      Delete
  3. Replies
    1. oo yang ni... sesapa nak pun boleh... yang dalam kabinet ada lagi... hehehe

      Delete
  4. banyaknya stok kak mia..
    kita tak boleh minum nescafe t sakit gastrik ;)

    ReplyDelete
  5. bestnya.....nescafe letak ice pon sodap.....

    ReplyDelete
  6. fae x suka minum semua yang dalam gambar tu hehehe

    ReplyDelete
  7. as salam Mia.

    wow wow dan wow my faberet juga air2 itu. sedapnyakan mia klu minum time petang2.layan dengan biskut.
    feeling nyaman gitu.

    ReplyDelete
  8. banyaknye stok akak..suke coffee than nescafe :)

    ReplyDelete
  9. Ana pulak suka sgt ngn nescafe..mmg xleh kalo sehari x pekena nescafe.tp skrg dh cuba kurangkan ngn minum kopi radix lak..bleh gnti nescafe gak hehehe.

    ReplyDelete
  10. klau sy, sy akan pilih teh.. sebab nescafe ni lagi memberatkan kepala dan mata adalah.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. teh pun ok juga aisya.. tapi stok teh takde dalam gambar, sebab selalu kena rembat... hehehe

      Delete
  11. banyak tu kak mia.. saya tak minum nescafe, tak pernah try pun

    ReplyDelete