image Review Hadiah Pendrive Dari KisahSiDiary.com - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 12 September 2013

# Blog Matters # Community

Review Hadiah Pendrive Dari KisahSiDiary.com


Wahhhh.. sukanya Mia. Dah sampai dah hadiah pendrive itu. Siap di review lagi oleh pemenang Soal Selidik 2 di entri SINI.



klik pada gambar untuk besarkan

KisahSiDiary.com dah dapat. Tinggal satu lagi pendrive belum sampai lagi rasanya... Kita tunggu nanti...

leganya...

26 comments:

  1. WAH BESTNYA :) TAHNIAH..BILA LA ANGAH NK DAPAT?? :)

    ReplyDelete
  2. mesti seronok dapat hadiah dari blogger famous amos mcm kak mia.. hehe.. tahniah.. :D

    ReplyDelete
  3. yeayy!!!..kita pulak tetiba rasa exited kan..hu3

    ReplyDelete
  4. Wah..seronoknya dapat hadiah..lagi-lagi dari blogger yang famous macam kak mia nie..:D

    ReplyDelete
  5. boleh ler gune pendrive tuh..hehe..terjag blog beliau kejap.

    ReplyDelete
  6. salam pagi kak mia..hehehe..mase entry utk hadiah tu sebenarnya post guna blogger andoid..tapi tak taulah kenapa tak masuk pic pendrive tu.thanks kak mia atas pemberian tu..hargai sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam rohaida... ooo takpe... boleh repair balik entri tu nanti. sama2 ya... (^_^)

      Delete
  7. Assalamualaikum kak mia. wahh bestnya ida dah dapat hadiah. nantikan daripada sheila pula. sheila belum terima lagi ni :)

    ReplyDelete
  8. Salam Jumaat Kak Mia..wah seronoknya bertuah dapat hadiah dari kak mia..apa pun tahniah c pemenang ;)

    ReplyDelete